İnsanın bașındaki belaları def etmesinin en kısa yolu onu kabullenmektir.
Kabullenmeyen insan çözüm üretemez
Kabullenmeyen insan göremez.
Kabullenmeyen insan anlayamaz.
Kabullenmeyen insan gerçeği ile karşılaşamaz.
"İnsan kendi kendine ve sebepsiz bir şekilde var olmamıştır. İnsan tesadüfen oluşan bir varlık değildir. Her şeyi anlamak için Allahın varlığın anlayıp kabul etmemiz gerekir."
Aristo ise insanın ruh, beden ve akıldan oluștuğunu, bunların üçünü bir arada değerlendirmezsek insanın hayvandan farkının olmayacağını söyler. İnsanın aklını kullanarak, kendi mutluluğunu inșa etmesi gerektiğini savunarak insanın mutluluk üzerine kurulu bir varlık olduğunu söyler.