Kabul edelim: Her zaman bizden daha fazlasına sahip birisi olacaktı. Bu yüzden dünyanın en zengin insanı olacağımıza gerçekten inanmadığımız sürece, "refahımızı" başkalarına
göre tanmlamaya çalışmak boșa kürek çekmektir.
Evde dolaștığınız sırada eșyalarınızla sohbet edin. Her birine sorun, "Sen nesin, ne yaparsın?", "Nasıl oldu da hayatıma girdin?", Seni satın mı aldım yoksa hediye mi geldin?", "Seni ne kadar sık kullanıyorum?", 'Kaybolsan ya da kırılsan seni yeniden alr mıymm, yoksa senden kurtulduğum için rahatlar mıyım?", "Seni istiyor muyum acaba?"
Cevaplarınızda dürüst olun - eşyalarınızın duygularını incitemezsiniz.
Hem sevgi dediğin nasıl yarıştırılır ki? Illa bağıra çağıra haykırmak mı gerekir sevdiğini? Gösterișli hediyelerle ya da șașalı cümlelerle süslemek mi gerek sevgiyi?