İlk defa bir kitap bana bu kadar farklı hissettirdi. İlk defa bir yan karakteri ana karakterden daha çok sevdim. Bella için oturup saatlerce ağlayabilirim. Bella,
Sana çok teşekkür ederim. Bana ben olmanın kötü bir şey olmadığını gösterdiğin için. Anı yaşamanın kötü bir şey olmadığını gösterdiğin için. Sanki hep dostummuşsun gibi hissettirdiğin için. Ve buraya yazamadığım daha birçok şey için teşekkürler.
Sen mükemmel bir karakterdin.
Dannie 'ye ise asla ısınamadım. Sanki Dannie'nin hayatını değil de Micheal 'in hayatını yaşıyor gibiydi.
Anladık ki hayatımızda bir şeyleri ne kadar engellemeye çalışsak da bir şekilde gerçekleşiyor. Önemli olan şu anda yaptıklarımız. Gerçekten yaşadığımızı hissetmeniz. Seni çok sevdim Bella. İyi ki okudum seni. İyi ki tanıştık seninle<3