“Tanıklık ettiğim dünya, şiddet kullanılarak yönetiliyordu.Ancak kimse bunu itiraf etmiyordu.Hatta şiddet kelimesi bile gömülmüştü.Onun yerine başka bir kelime kullanılıyordu: Para.Çok daha nazik.Çok daha yasal.Çok daha ahlaki.Çağdaş uygarlıkta şiddetin anlamı paraydı.”
“Hiçbir şey geçmeyecek baba.Kimse kurtulmayacak.Çünkü tanrının tanrısı yok.Biz ona inanıyoruz, ama o hiçbir şeye inanmıyor.Belki de tek gerçek tanrısız, Tanrı’nın kendisi.Tanrısızlık Tanrı’ya mahsus!Bu yüzden kurallarda asalet ve adalet arama!Çünkü Tanrı,ne asil ne de adil olmak zorunda!Benim gibi!”