Yaaaani iyi diyon hoş diyon david abi de… türkiye gibi tahammül seviyesi yerlere inmiş bir millet
kendisine nefret kusan birine karşı “bana kızmış olduğunu görüyorum ve seni anlamak istiyorum
sorunu daha iyi anlamam için yardımcı olur musun biraz daha detay ver” demesi için içine çetin çetinbaş falan kaçmış olması lazım
Mutluluk ve özgürlük, bir tek ilkenin açık seçik anlaşılmasıyla başlar: bazı şeyleri kontrol edebiliriz, bazı şeyleri kontrol edemeyiz. Neyi kontrol edeleceğinizi ve neyi edemeyeceğinizi öğrendikten sonra, içsel sakinliğe ve dışsal etkinliğe ulaşabilirsiniz