Bütün gece uyuyuşunu izledim. Ay ışığının odaya doluşunu ve odayı terk edişini, yüzünde siyah beyaz gölgeler oluşturmasını... Daha önce hiç bu kadar güzel bir şey görmemiştim. Her şey farklı olsaydı nasıl bir yaşamımız olurdu diye düşündüm. Bu gecenin sadece bir kez yaşanacak bir gece olmadığı bir hayat. Gerçek olan her şeyden farklı ama her gece yaşanan... Ama her şey farklı değil ve ben, kendimi sana aşık ederek seni tuzağa düşürmüşüm gibi hissetmeksizin bakamıyorum sana.