moşiipkbj

moşiipkbj
@Bookmaster
Öğret bana nasıl unutulur düşünmek
Yaş sınırına dikkat!
7/10
·224 syf.··
2020 38. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2020 16:23
Serinin üçüncü kitabını bitirdik ve yarıladık sayılır. Lewis reis bu kitaba biraz daha fazla aksiyon yüklemiş hoşuma gitti :) lakin yaş sınırına dikkat! savaş sekansları biraz sıkıntılı. ilk iki kitabı okuduktan sonra 5.sınıflar için uygun dedim. lakin artık bu kitapla beraber 7-8 daha mantıklı gelmeye başladı. hem süre gelen bir seri olduğu için (bağlantılı kitaplar, devam eden seri o yaş çocuklar için biraz yorucu olabilir) hem de savaş tarzı kısımlar biraz gerçekçi işlenmiş. Bu kitapta eski kitaplarla bağlantılı olması hoş olmuş. inşaAllah ilerde seri daha bağlantılı olur. Sefil bir çocuklukla başladığımız bu yolculuk güzel devam ediyor. Kitap eksileri var mı? var :D Narnia'ya giriş çıkış işlenmemiş. ilk kitapta yüzük, ikinci kitapta dolap olan narnia giriş, bu kitapta işlenmemiş. Birde narnia diyarına çok odaklanılmadan çoğu zaman insanlar olması bi tık üzdü. ama aksiyon seviyesi ve sonu hoştu tatmin etti seriye devam edelim bakalım. Bir de bu seriye özgü bir eksi sayabilirim. normalde öykü roman vb kitaplarda resimleri pek aramayız ama ilk iki kitaplarda resimler çok yerli yerindeydi. okuduğunuzu size güzel resimlerle gösteriyor. çocuklar içinde güzel. ama bu kitapta resim sayısı baya baya azdı. bu bi tık üzdü. arada resimleri gözüm aradı :)
Edebiyat
At ve ÇocukC. S. Lewis · Doğan Egmont Yayıncılık · 20122,072 okunma
moşiipkbj
Bu kitabı yeni bitirdim nacizane bir şey eklemek istiyorum. Narniaya giriş çıkışların işlenmediğinden bahsetmişsiniz ancak anladığım kadarıyla bu kitapta olaylar narnianın içinde bulunduğu dünyanın farklı bir kısmında geçiyor. İlk iki kitapta yüzükler ve dolap tabiri caiz ise bir portal olarak kullanılıyordu. Burada aynı dünyada farklı eyaletler işlenmiş gibi algıladım ben en azından.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okuma Durumları
Herkese selam🙋🏼‍♀️ dün de belirttiğim gibi Siyah Lale bitti önce kelime avcılığı yapıp sonrasında incelememi yapıp okuma durumumu bugün güncellerim akabinde Sefiller (2 Cilt Takım) ‘e başlamayı düşünüyorum ama bu esere başlarken zaman aralığını geniş tuttuğum ve derin düşünülesi bir eser olduğu için yanına bir kaç eser daha ayırdım kendime Sefiller (2 Cilt Takım) için bir ay verdim bakalım bu kadar detaylı okuyorken bunu başarabilecek miyim💁🏼‍♀️
1000Kitap
moşiipkbj isimli okura yanıt verildi
moşiipkbj
Aaa anladım teşekkürler
Bana kitap önerir misin?
Bazı dönemlerde insanın şiir kitabı okuyası gelir. Şiir kitabı önerisi olan ?
Edebiyat
milenaa isimli okura yanıt verildi
moşiipkbj
Teşekkür ederiiimm
Okuma Durumları
Herkese selam🙋🏼‍♀️ dün de belirttiğim gibi Siyah Lale bitti önce kelime avcılığı yapıp sonrasında incelememi yapıp okuma durumumu bugün güncellerim akabinde Sefiller (2 Cilt Takım) ‘e başlamayı düşünüyorum ama bu esere başlarken zaman aralığını geniş tuttuğum ve derin düşünülesi bir eser olduğu için yanına bir kaç eser daha ayırdım kendime Sefiller (2 Cilt Takım) için bir ay verdim bakalım bu kadar detaylı okuyorken bunu başarabilecek miyim💁🏼‍♀️
1000Kitap
moşiipkbj
Kelime avcılığı derken neyi kastettiğini merak ettim