İlk öykü Akım sevgilim okurken beni yordu. Neden kurguyu kafamda bağlayamadım diye kendimden çok şüphe ettim. Çok yorucu bir anlatımdı benim için.üstada saygıyla mekanı cennet olsun.
Çok beğendiğim, beni etkileyen bir kurgusu var. Yaşanmışlıklara geri dönülmezliğin ağırlığını fazlası ile hissettiriyor.Derin bir konu ince bir kitaba sığmış.
Kolay okunan akıcı bir dille yazılmış. Basit kurgusuyla sürpriz yaratmayan bende iz bırakmayan bir kitap. Devam kitaplarını okumam. Belki de benim tarzım değildir. Yazara da haksızlık etmek istemem.