Mery

Mery
@Booksmyconfidant
8/10
·448 syf.·
2025 34. kitabı
Herkese merhaba umarım iyisinizdir |Her biri farklı bir bölgeyi temsil eden dört büyük Tanrı. Su Tanrısına tapan Kibele köyüne aylardır yağmur yağmıyordu. Kuraklık ile mücadele eden halk son çare olarak köylerinde bulunan Kâhin'e danışır. Ancak Kâhin, kızgın Tanrının gazabından kurtulmanın tek yolunun ona bir kurban verilmesinden geçtiğini söyler. Tanrıya kurban edilecek bir Gelin. Gelinlerden nefret eden bir Tanrı. Tapılmaya alışmış bir tanrı ilk kez birine tapmak istiyordu; Gelinine. |Wattpad'e okuyup sevdiğim bir fantastik kitaptı. Ana konu aynı olsa da değiştirilen sahne ve diyaloglar vardı. Kuraklık için Kâhin'nin çözümü kurban edilecek bakire bir gelindi. Su Tanrısına adak olarak sunulacak kişi köyün reisinin kızı seçilir. Lakin kızın herkesten sakladığı sevdiği biri vardı. Mana ailesinin ölümünden sonra onu büyüten aileye yaptıkları iyiliğin karşılığını vermek için hanımının yerine geçer. Ama Kâhin Mana'yı uçurumdan atmadan önce örtünün altında ki kişinin o olduğunu biliyormuş gibi bakıp gülümsemişti. Evet biz ne badireler atlatmış uçurumlardan atılmış, goblinlerin ara öğünü olmaktan kıl payı kurtulmuşken kurban edildiğimiz tanrı bizi ilk görünce neden hayatta olduğumuzu sorup zindana attırmasın mı. Mana yıllardır rüyalarını esir alan adamı karşısında görmenin şokunu bile yaşayamadan kendini zindanda buluyor. Tâbi Aron'nun gelinlere karşı olan nefretinin ona ihanet eden bir gelinden kaynaklandığını öğreniyoruz. İhanetten sonra ona adanan bütün gelinler saraya ulaşmadan öldürtüyor. Fakat Mana işaretli bir gelin olduğu için (ve Towa'nın gelinin vardığını tüm halka çıtlatması yüzünden) kabul etmek zorunda kalıyor. Kitapta bir yandan Aron'nun güvenini kazanmaya çalışırken diğer yandan bize musallat olan, tehlikeli boyutta ki kabuslar ve korkunç mahlukatın
Su Tanrısı’nın Gelini 1Rümeysa Demirkutlu · Pukka Yayınları · 2025196 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·423 syf.·
2025 32. kitabı
Herkese merhaba umarım iyisinizdir °Yorum spoiler içiyor° Kitabın başında eskiden sevgili olan ama geçmişte yaşananlardan dolayı neden ayrıldıklarını bilmediğimiz çiftimizin, birbirlerini kıskandırmak için başkaları ile yatmalarını, nefret söylemlerini okuyoruz. Bu kısım hiç hoşuma gitmedi yok etmek isterdim bu sahneleri. 2 yıl önce çocuklarını kucaklarına alıp uzaklara gitmek isteyen çifttin bu hâle gelmesi çok üzücü. 15 yaşından beri kız kardeşinin yakın arkadaşına takıntılı olan Kade Mitchell yıllar boyunca Stacey Rhodes'ı uzaktan izlemiş ve sonunda duygularına karşılık bulmuştu. Herşey mükemmel giderken Stacey'nin başka biri ile yattığına ait görüntüleri görünce kendisini aldattığını sanıp onu dinlemeden çekip gitmişti. O sırada Stacey, üvey kardeşinin şiddet ve tacizlerine maruz kalıyor ve o aldatılma videosu da uyuşturucu etkisindeyken abisinin onu para için sattığı kişinin tecavüzüne maruz kaldığı görüntülerden çarpıtılmış kesitlerdi. Kade ise aslında hesap sormaya giderken, o yıkılmış hâlinden faydalanıp uyuşturucu veriliyor. Güçlü bağlantıları olan çift Kade'i uyuşturucu bağımlısı yapıp istediklerini zorla yaptırıyor. Uzun süre boyunca uyuşturucu verilip şiddet ve tecavüze maruz kalıyor ailesi ve sevdikleri tehdit edilerek birilerini öldürmeye zorlanıyor. Kadın Kade'e takıntılı sürekli tecavüz ediyor ve bir yerde kocasının da tecavüz ettiğini öğrendik. Sinir krizi geçirdim. Umarım ikisi de Tobais'ın eline düşer. İki tarafında bu iki yıl boyunca yaşadığı şiddet ve tecavüzü açık bir şekilde okumasakta(iyi ki okumadık) buna rağmen yine de çok etkiledi. Birbirlerinden nefret ettiklerini söylemelerine rağmen çok fazla smut sahnesi vardı. Stacey'i biraz daha baskın bir karakter olarak beklerdim çok korkaktı.Kade ise aşırı genişti özellikle kardeşine
1000Kitap
InsatiableLeigh Rivers · Nielson · 202352 okunma
5/10
·432 syf.·
2025 31. kitabı
Herkese merhaba umarım iyisinizdir |Yaklaşık 400 yıl boyunca, Tül bizi Alfheimr’ın feylerinden korumuştu. Onların yokluğunda hayatlarımız Yeni Tanrıların rehberliğinde, yozlaşmadan ve günahlardan arınarak erdem dolu bir hal almıştı. Tül’ün parçalandığı gün her şey değişti ve bir kez daha feyler dünyamıza musallat oldu. Fey büyüsü, aramızdan almak istediklerini işaretledi ama Nothrek’i koruyan Sis Muhafızları, feylerin bizi ele geçirmesini engellemek için işaretlenenleri öldürmeye hazırdı. Ancak onlar beni yakalamadan önce, Caelum beni Vahşi Av’ın elinden kurtarmayı başardı. Geçici bir ittifaktan saplantılı bir tutkuya dönüşen bağımız, feyler yaklaştıkça ve kötülüğü her zamankinden daha yakınımızda hissettikçe güçlendi. |İlk 150 sayfayı okuduyunca uzun zaman sonra beni biraz da olsa tatmin edecek fantastik bir kurgu geldi dedim. Fakat 150 sayfadan sonra yazar ilham perisini kaybetmiş gibiydi. Caelum geldikten sonra daha da kötüleşti. Kitapta olayların akışı yavaş ilerliyor lakin yazar çifti yazarken evrenden bağımsız tutmuş galiba. İlişkileri, birbirlerini kabullenişleri çok hızlı oldu. Kitapta tülün parçalanması dışında doğru düzgün bir olay yoktu. Sürekli bir kaçış ve kamp kurma sahnesi okuduk. Çifti pek sevemedim ikisinde de ana karakter olacak o potansiyeli göremedim. Kız, erkek karakterin gelişiyle baya aptallaştı ona bak bu adam normal değil, birşeyler var bunda diyorlar kız hayır ben ona güveniyorum diyor kıza bak hayatı ile ilgili sana hiçbir şey anlatmıyor, yemler gibi birkaç bilgi kırıntısı ile yetiniyorsun, cık o ailesi hakkında konuşmayı sevmiyor diyor lan dün bir bugün iki yeni tanıştın zaten bu ne güven. Birde herşey apaçık ortada kız görmek istemiyordu sanki. Erko'ya hiç yükselmedim gavator madalyası vericem bir sahne yüzünden
1000Kitap
Tülün Ardında KalanHarper L. Woods · Pukka Yayınları · 2025111 okunma
6/10
·372 syf.·
2025 30. kitabı
Herkese merhaba umarım iyisinizdir |Faye, Dion Windsor'un yakın olmak isteyeceği, hatta evlenmek isteyeceği son kadındı... ancak çocukluklarından beri nişanlı olduğu çekici piyanistten kaçışı yoktu. Yıllarca isteksizliğini dile getirse de, Faye'i kendisinden uzak tutma çabaları düğünlerinden sadece birkaç ay önce onu başka bir adamla görünce yerle bir olur. Onun bir bakışıya artık kaçışının sona erdiğini anladı. Zaman doldu ve ister sevsin ister sevmesin, o artık onundu. Ya da olabilirdi, eğer sakladığı sırlar onu mahvedecek güce sahip olmasaydı. |Dion ve Faye annelerinin arkadaş oluşundan dolayı çocukluktan beri tanışıyorlar. İlk aileler nişanı onayladıkları sırada Dion 12 Faye 2 yaşındayı. Aralarındaki 10 yaş farkı yüzünden Dion hiçbir zaman kabullenemiyor bu yüzden okul ve işine odaklanıp bir nevi kaçıyordu. O sırada Faye 2 yaşından itibaren zorla eğitiliyor. Dion piano çalmayı seviyor diye zorla piano dersleri alıyor. Piano çalmayı sevse ve bir kaçış yolu olarak görse de başka bir seçeneğim olsaydı ve hayatımın kontrolü bende olsaydı yine piano çalmayı ister miydim diyor kendine sürekli. Annesinin ölümünden sonra babasının da değişmesi ile birlikte hayatı gittikçe zorlaşıyor. Faye babasının şiddet ve sömürgesi altında, Dion'nun onu görmezden geldiği yılların ardından kızımız herkesten gizlice sevgili yapıyor. Sevgili yapması sorun değil yada onunla birlikte olması ama bakın ama nişanlısına çalışan avukat ile yine nişanlısına ait olan bir otele birlikte olmak için gitmesi salaklıktan başka bir şey değil. Otelde yakalandılar avukat niye kızla birlikte oldu diye soracak olursanız herkes windsor ailesinin görücü usulü evlilik yaptığını bilse de Dion ve Faye'nin nişanı duyulmamıştı. Dion ikiliyi birlikte görünce geç kaldığı şey için pişman oluyor. Bu kitapta kısaca
1000Kitap
The Unwanted MarriageCatharina Maura · Ichara Publishing · 202392 okunma
7/10
·394 syf.·
2025 29. kitabı
Herkese merhaba umarım iyisinizdir | Sofia Babamı kusurlu bir kıza sahip olmanın utancından korumak için yıllarca saklandım. Bratva'nın başı zayıflıkla ilişkilendirilemez ve ona göre ben sadece buydum. Ta ki bir evlilik ittifakı ona sonunda benden kurtulma fırsatı verene kadar. Matteo Beş Ailenin başı olarak şehrimi her zaman kontrol ettim ama her taraftan düşmanlar yükselirken, ilerlemenin tek yolu bir evlilik ittifakıydı. Ancak, gelinim beklediğim gibi değildi ve şimdiye tüm düşüncemi tüketiyordu. Ancak güvenim tekrar paramparça olduğunda, aileyi korumak için gereken her yolu deneyecektim. |Tüm keşfetimi esir alan kitabın birkaç fanartını gördükten sonra okumalıyım dedim. Kitabın başında Matteo Sofia ile aralarına duvar örüyor çünkü onun pozisyonu için kız zayıflık teşkil ediyor ve geçmişinde yaşadıkları yüzünden de duygusal olarak bağlanmak istemiyordu. Bu yüzden oda arkadaşıyız aramızda bundan başka bir şey olmayacak diyor. Kıza karşı çekim hissettiği sahnelerde başka kadınlara gitmeyi aklından geçirdi ve teşebbüs bile etti otele gitti başka bir kız odasına geldi falan sonra hata yaptığını anlayınca tripere girip gelen kızı kovdu(Otistik) İlk yarı sinir bozucu olsa da ikinci yarı da adam hanımcı ve düşünceli bir koca oldu. Sofia'yı çok sevdim yaşadıklarına rağmen hâlâ çok güçlüydü. Ben her sahnede kızın neresi yerinden çıkacak falan derken kitap bir anda grinin elli tonuna döndü ben şok jsjsjxzj Ponçik kalaydık bacım niye bozdun. Erko fos çıktı bu arada yani biz hainin kim olduğunu ilk anda anladık bu salak yıllarca anlamamış ve birde dinlemeden anlamadan hüküm verdi deli oldum. Kızın o sahneden sonra biraz daha süründürmesini isterdim. Sonda bizim kız kocasını kurtardı Matteo utan diyesim geldi kaç yıllık mafyasın karın kadar olamadın. Matteo'nun iki adamı ile
1000Kitap
His TesoroEmilia Rossi · Emilia Emerson Co. · 202495 okunma