📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
artık kitap okumam lazım geçen oturduğumda 20 sayfa okuyup bıraktım ya 20!!! okuma hevesimi, okuma alışkanlığımı kim aldıysa geri verebilir mi?! neyse böyle sızlanmak yerine bugün kitap okuyup harekete geçiyim diyorum. Genç Elitler ve Gulyabani okuyorum biliyosunuz zaten. ikisi de gayet akıcı kitaplar ama nedense bi yürütemedim😔 neyse bugün bu zinciri kırmaya çalışacağım ama ara tatilin devamında da bunu sürdürebilecek olmamın garantisinin olmaması çok sinirimi bozuyor çünkü hala halletmem gereken okul dışı işlerim dolu ayrıca ders de çalışmam gerekiyor💆🏽♀️ yani anlayacağınız ocak ayını 3-4 kitapla kapatabilirsem çok sevineceğim
sizler neler yapıyorsunuzz?? yorumlarda sohbet edebilirizzz🫶🏻