Artık anlıyorum ki doğa kendini birey için değil, bütün için uygun hale getiriyor. Fakat çoğu insan olayların sadece kendi üzerindeki etkilerinden hareketle iyi ya da kötü olduğuna hükmeder.
∇7
I now realize that nature optimizes for the whole, not for the individual, but most people judge good and bad based only on how it affects them.