müşkülpesent

müşkülpesent
@Bookworm7
8/10
·560 syf.··
2026 4. kitabı
İkinci kitap da en az ilk kitap kadar aksiyonlu, bol olaylı bir şekilde devam ediyor. Elif'in çaresizliği, Siraç'ın kendi iç dünyasıyla savaşı ön plandaydı bu kitapta. Bu sebeple ilk kitaptaki ana çatışma olan Siraç ve Elif'in aşık olup evlenme süreçleri, serinin ikinci kitabında beraber bir hayat kurma çatışmasına dönüşüyor. Çünkü her ne kadar evlenselerde kavuştular mutlu son gibi bir durum yok, başlarındaki tüm belalar bir yana asıl tehlikenin Siraç'ın hastalığı olduğunu görüyoruz. Özellikle son 150 sayfada olaylar iyice hızlandı ve o sayfaları hızlı hızlı çevirdim meraktan. Serinin ikinci kitabında Siraç'ın geçmişini, Korkut ile ilişkisini, Umut, Nergis ve diğerleriyle nasıl bir araya geldiğini ve nasıl kendi ekibini kurduğunu da okuyoruz. Kurul hakkında da daha fazla bilgiye sahip oluyoruz. Şimdi gelelim eleştiri noktasına, Elif'in antidepresan sahnesini biraz çocukça bulmakla, Demir'in Eylül'den bunca yıl uzak durma sebebini biraz saçma buldum. Fakat genel olarak yine keyif aldığım ve sevdiğim bir kitap oldu. Üçüncü kitaba dair de epey heyecanlıyım.
Mıh 2Mehsa · Ephesus Yayınları · 2025244 okunma
Reklam

müşkülpesent

, bir kitap okudu
8/10
·560 syf.··
2026 4. kitabı
Mehsa
8.7/10 · 244 okunma
8/10
·528 syf.··
2026 1. kitabı
Merhaba, burada genelde chick lit okumalarımı paylaşıyorum. Kitapların da yalnızca tek bir kalıba sığdırılamayacaklarını düşünüyorum. Dünyada yalnızca klasik kitaplar olmadığı gibi yalnızca şiir kitapları veya yalnızca çağdaş romanlar yok. Aynı filmler gibi kitaplarda çeşit çeşit. Nasıl bir rom com filmi değersiz görülmüyorsa aynı şekilde çerezlik, hafif okuma kitaplarının da yargılanmaması gerektiğini düşünüyorum. Neyse iç dökme seansımı bitirip kitabın yorumuna geçiyorum hemen. Öncelikle bu tarz mafya, aşk, dram türü kitaplar okumayı seviyorsanız kaliteli bir kurgu okuyacağınızı garanti edebilirim. Kitabın yazım dili, türünün diğer örneklerine göre oldukça üst seviyede bana kalırsa. Geniş bir evren ve durmayan bir aksiyon sunuyor yazar. Öncelikle Elif'le çok net bir şekilde empati kurabiliyoruz ve bence bu kitabın en büyük artılarından biri. Bence çoğumuz kitabın ilk yarısında Elif'in başına gelen ve anlamlandıramadığı olaylara onun gibi tepki verirdik. Siraç ile aralarında çok iyi bir kimya vardı. Onların ilişkisinin o ilk baştaki nefret, çekim ve aşk döngüsünü okumayı çok sevdim. Siraç'ın Elif'in baş ucuna çiçekler bırakması ise kitabın en sevdiğim detaylarından oldu. Ana karakterler haricinde kitabın yan karakterleri de gayet zengin. Dediğim gibi yazar büyük bir evren kurmuş ve kitabı bitirdiğimde sanki hepsini tanıyormuş gibi hissettim. Tabiki eleştirilecek yerleri de yok değil kitabın. Bazı yerlerde gözlerimi devirerek de okuduğum kısımlar oldu ama dediğim gibi genel olarak keyifli bir kitaptı.
MıhMehsa · Ephesus Yayınları · 0466 okunma