Bir kitapta okumuştum , çektiğimiz acının derinliğinin bilincine ancak o acı bittikten sonra varırmışız ve büyük bir şaşkınlıkla, nasıl dayanabildim böylesi cehennem azabına, dermişiz.
Savaşmak kazanmaktan çok daha iyi, yolculuk yapmak varmaktan çok daha güzel. Bir kez kazandın mı ya da gideceğin yere vardın mı, engin bir boşluktan başka bir şey duymazsın.