Onur

Onur
@Boss5
Öğrenci
İstanbul
16 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Berlin'de yalnızsınız değil mi?" "Tamamen yalnızım. Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım... Küçükten beri..."
"Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."
“Daha çok anlat” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.” “Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?” “Gider gibi yaparız.”
"Nen var Zeze?” ”Hiç. Şarkı söylüyordum.” ”Şarkı mı söylüyordun?” ”Evet.” ”Öyleyse ben sağır olmalıyım.” İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.