Onur

Onur
@Boss5
Öğrenci
İstanbul
16 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Berlin'de yalnızsınız değil mi?" "Tamamen yalnızım. Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım... Küçükten beri..."

Onur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·340 syf.·
2020 3. kitabı
Kim Gruenenfelder
6.6/10 · 179 okunma
"Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."