Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
Anıların güzel olanları da, kederli olanları da insanı hep hüzünlendirir.
Reklam
Hayallerle geçen gecelerden sonra gerçeklere dönmek ne kadar korkunçtur bilemezsiniz!
Farkına geç vardım, Telaş içinde sevdikçe seni, Bavulunu daha hızlı topluyormuşsun.
Zira adına acı çekilmiş her saçmalık, yasallığa dönüşerek yozlaşır; tıpkı her şehidin sonunun yasa bentlerine, takvimin yavanlıklarına ya da sokak isimlerine varması gibi...
Yeryüzünü ve gökyüzünü sevmek istedim, marifetlerini ve coşkularını; ve bana ölümü hatırlatmayan hiçbir şey bulamadım.
Reklam