Batuhan

Herkes coronaya şiir yazmaya başlamış Bende coronalı olsam bana da yazar mısınız acaba çok merak ettim şimdi sjsjs
Anket
Reklam
Üç deyince beni aklına getir desem, İkiden sonra intihar eder sayılar.
İlişkiler
İyi değilim... Sinirliyim Kinciyim Nefret doluyum seviliyorum Ya da Sevilmiyorum Canım acıyo Küfrediyorum Ama iyi biri değilim....
Anket
Gözleriniz çok ses çıkarıyor, albayım. Oğuz Atay
İlişkiler