📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama burada gereksiz bir soru soruyorum kendime:
"Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu,yoksa insanı yücelten acılar mı? Evet, hangisi daha iyidir?"
Kitaplar bana zevk ,heyecan, ızdırap veriyordu .
Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık ,beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum.