Her şeyin fazlası zarar cümlesinin doğruluğunu ispatlamak bu olsa gerek. Ama bir yandan da yararlı bilgiler ya da zeka gerektiren eylemler zorunlu oldukça daha mı kolay öğrenilir? sorusunu soruyor insan. Kısacık kitaba yine çok güzel edebiyat sığdırmış Stefan Zweig