"Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?
Bilmem bu yanardağ ne biçim korla tutuştu?
Pervane olan kendini gizler mi hiç alevden?
Sen istedin ondan bu gönül zorla tutuştu."
"Bakışların ışık mı?
Saçların sarmaşık mı?
Yıldız mısın, güneş mi?
Alev misin, ateş mi?
Neden sessiz bakıyorsun?
Beni niçin yakıyorsun?
Çiçek gibi her yanın.
Söyle, nedir adın, sanın?"
Birine seni seviyorum demek? onunla birlikte umut edebilmekmiş? Sadece onunla yan yana olduğun için, nefesine ortak olduğun için yaşadığını hissetmekmiş? Seni seviyorum demek aslında şükretmekmiş? ona dokunabildiğin her an için, hayatta olduğu için?