Brgn

Brgn
@Brgnn
İşsiz Güçlü "Engineer" idi ve şu an işli Güçlü "Engineer"
14 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Gözlerin
Gözlerin boşluğa dalıp gider Sahipsiz bakışların Benim olsun isterim Sırların acıdan ağlar örer Kendi kayboluşların Sende dursun isterim Ağladım senin için ilk defa Elimde parçalanmış, bir hayat var aslında Hapsoldum, söylediğim yalanlara Çıkışlar hep kapanmış, ruhumda sokaklarda Barış Akarsu
Şarkı sözü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Edebiyat
Git de diyemem Kıyamam kal da diyemem Olmaz senle olamaz Biliyorum böyle süremez Gitme diyemem Yapamam sözüm yok sana Olmaz senle olamaz Bile bile böyle süremez Gidene kal denir acımak böyledir Bunun adı aşık olmak değil Edebiyat denir Masallar kalptedir Kitap biter hep sonu gelir Gidene kal denir acımak böyledir Bunun adı aşık olmak değil Edebiyat denir Masallar kalptedir Kitap biter hep sonu gelir Yollarımız ayrı ayrı İnan bana son defaydı Bu acıyı bu cefayı Çekmem artık ben Yollarımız ayrı ayrı İnan bana son defaydı Bu acıyı bu cefayı Çekmem artık ben Yonca Lodi
Şarkı sözü
Sessiz Gemi
Artık demir almak günü gelmişse zamandan Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan. Hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yol; Sallanmaz o kalkışta ne mendil, ne de bir kol. Rıhtımda kalanlar bu seyahatten elemli, Günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli, Biçare gönüller! Ne giden son gemidir bu! Hicranlı hayatın ne de son matemidir bu. Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler; Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler. Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden, Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden Yahya Kemal Beyatlı
Şiir
Çığlık Çığlığa
Seni sevdiğimi anladığım günden beri Sesler değişti, renkler değişti Yüzümdeki çizgiler başkalaştı Geçmişim değişti, oyunlaştı Yeşilin ortasında gelincik gibi İnceleşti, yabancılaştı Siste bağıran vapur düdükleri gibi Geliyor muyuz, gidecek miyiz Yoksa Çığlık çığlığa Çığlık çığlığa Bülent Ortaçgil
Şarkı sözü
Ve gün geldi; o çok beklenen mesaja, karşılık olarak cevap verme zamanı geldi. Kalbin bu kadar çarpması normal miydi? Ya geç kaldıysam soruya karşı cevap vermek için ya dönmezse bana ya bunu yapmazsa ya şunu yapmazsa ya ya yaaa ne çok ya var böyle. Sus artık aklım sus artık kalbim coook yoruldum. Alt tarafı "nasılsın" a karşılık "iyiyim" yani... ama işte o kadar kolay değil. B.S.