Esra aydogan

Esra aydogan
@Brkesraydgn
Okuduğum ve okuyacağım kitapları kaydettiğim teknoloji defterim:) okuduğum kitapların bende bıraktığı etkileri paylaştığım küçük dünyam;)) okumayı seven okumanın insanı iyileştirdiğini düşünen bir öğretmen
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği
Üniversite mezunuyum
41 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Yaşadıklarımız güzeldir ya da netice itibariyle güzel olacaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Simyacıyı okumak, herkes daha uykudayken şafak vakti uyanıp güneşin doğuşunu izlemeye benziyor.
''kimseye bir şey öğretemezsiniz; sadece cevabı kendi içinde bulmasına yardımcı olursunuz." Galileo
Hayat ve İnsan