Oku diye başlayan İlahi çağrıyı niçin duymuyoruz?
Duyuyor ve biliyoruz da niçin anlamıyoruz?
Yaradan önce oku dedi... Hemde Hira Dağında... Hemde okuma yazması opmayan (Ümmi) bir Peygambere... Oku dedi... Yaradan,Yarattığına her şeyden önce oku Dedi.. Niye?
Namaz demeden oku dedi... Oruç demeden Oku dedi... İbadet demeden oku dedi...
Önce oku demesinin hikmeti üzerinde düşünmek zorunda değil miyiz?