"Kendimi bir sonbahar ağacı gibi hissediyorum.Mutlu bir sonbahar ağacıyım ben.Yere düşen yapraklarımı eğilip topluyorum,sonra yaprakları havaya savuruyorum."
O gece sevginin karşılıklı oturup birbirinin yüzüne bakmak olmadığını, bilakis yan yana oturup aynı noktada ortak bir hedefe bakmak olduğunu anlamıştım.