Bir çocuk-Kadın/çocuk-adam ülkesidir burası. Hiç olgunlaşamayan, buna izin verilmeyen, müdahaleler ve biteviye karışmalarla daha da çıkmaza giren jenerasyonlar… O yüzden hırçınlıklar, kavgalar, kıskançlıklar, küsmeler, öfkeler, karşısındakini dinlememek, empati kuramamak had safhadadır. Olgunlaşmaktansa çocuk kalmak daha kolaydır. Çünkü çocuksan bir “bakıcın” mutlaka olacaktır. Bir şeyler senin adına daima yapılacak ya da düşünülecektir.