Mutsuz olup olmadığımdan emin değildim.Mutsuz olamayacak kadar bedbaht hissediyordum kendimi.Dünya bir bahçeye dönüşmüştü sanki ve ben içinde bir çim-biçeri itip çabalıyordum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annesinin David'i dövdüğünü duydum.David ağlamaya başladı ve annesi daha çok dövdü onu.Ön bahçede durmuş dinliyordum.Bir süre sonra dayak kesildi.David'in hıçkırıklarını duyabiliyordum.Sonra o da kesildi.
"Şimdi,kemanını çalışmanı istiyorum,"dedi annesi.
Ön bahçeye oturup bekledim.Sonra kemanın sesi geldi.
Çok hüzünlü bir kemandı.David'in çalışı hoşuma gitmemişti...
Pancarlara bakış açımı değiştiren kitap :)
Kitabı beğendim.Olay akışı güzel ve heycanlı fakat sonlara doğru beklentimi biraz düşürse de verdiği mesajlar düşüncelerime farklı yönler kazandırdı.Teşekkürler Tom Robbins