Benim okuduğum kitap güzel çıkınca günüm güzelleşiyor, içimde kuşlar cıvıldıyor, yaşam motivasyonum artıyor. 😂
İşte geçen ay da böyleydi, bak fotoğraftaki neşeme. :)
Mayıs ayında okuduklarımı anlattım:
youtu.be/2OmJZc9g-zc?si=...
Online kitap kulübümüzün nisan ayı kitabı Okuyucu OkuyucuBernhard Schlink
25 Nisan Cumartesi, 21:00
Bilgi ve kayıt için mail atabilirsiniz:
begumcakir14@gmail.com
Son zamanlarda okuduğum en iyi 5 kitabı anlattım: youtu.be/u1mSAnUDhZ8?si=...
Ocak ve şubat ayında o kadar çok kitabı yarım bıraktım ki, bir daha kitap okuyamayacağım herhalde diye düşündüğümü hatırlıyorum.
Neyse ki, videoda bahsettiğim kitapların akıcılığı derdime derman oldu. :)