“Kusurluyum, yorgunum, acizim…”
Kitap okumaya aşık ve tasarım tutkulu biri ♡︎ ~
“Ben Müslümanım.
İslam mükemmel ama ben değilim..
Hata yaparsam beni suçlayın dinimi değil!”
#206109622
Gerçeklere karşı gözü miyop olduğuna ikna etmek için ne diyorlar dünyanın yaratılışına, tesadüf! Ya tesadüf diye delil olur mu Allah aşkına? Elini vicdanına koysana, tesadüf diye delil olur mu ya? En basitinden, birisi arkamızdan taş atsa dönüp bakıyoruz, kim attı diye. Taşı atanı arıyorsun ama koca kâinata yaratıcı aramıyor, tesadüf diyorsun.
Nefsin gözü miyoptur, maalesef ahireti göremiyor. Bu konu bilinmezse, insan kendi dar dünyasında hapsolup kalıyor ve o dar dünyasından hiçbir şekilde çıkamıyor.
Gün dönecek ben gideceğim, senin ömrün de gidecek, bir tek şey kalacak bizden geriye. Senden, benden, bizden, koca varlık sahasından bir tek şey kalacak, Allah!