📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yalvarıyorum, bu kadar sesini yükseltme insanlar dönüp bakıyorlar bile..."
"İnsanlar! İnsanlar!" diye sinirlenerek bağırdı Paula, "İnsanlardan bana ne? Sen vurularak düştüğünde ya da parçalanmış aksıyarak eve geldiğinde bana onlar mı yardım edecek? Bu insanlara ihtiyacım yok, merhametlerine, onların sevgisine, onlara şükranlarına, -ben seni bir insan olarak, özgür yaşayan bir insan olarak istiyorum. Özgür istiyorum seni, özgür, bir insana yakıştığı gibi, ölmeye giden bir asker değil..."
" 'Uyan' artık Ferdinand, sen hissediyorsundur, özgürsün, tamamıyla özgürsün, kimse senin üzerinde gücü yok, kimse sana emir veremez, duyuyor musun? Sen özgürsün, sen özgürsün, sen özgürsün! Ben sana bunu bin kere, yüz bin kere, her saat, her dakika sen bunu hissedene kadar söyleyeceğim."
"Hak! Hukuk! Dünyanın neresinde hak var ki? İnsanlar yok etti. Hak her bireyde var aslında ama onlar, onların artık gücü var ve bunun ötesi yok artık."