Kahveyle aram ciddi, kitaplarla uzun soluklu bir ilişkimiz var. Yolda, durakta, hayatta hep bir şeyler okurum. Fazla ciddiye almadan yazdıklarımı bloga da bırakıyorum: tatkitapyol.blogspot.com
Hayat bu kadar hızlı ve acılı olabilir mi ? Kirim Türkleri p kadar acılar yaşıyor ki ama her yıkılıştan sonra kurdukları güçlü aile bağları ile yeniden doğrulup hayata yeniden başlayabiliyorlar. Tavsiye ederim okumanızı
Çok güzel bir kurgu. Kitabı okurken bir yandan araştırma yaparken buldum kendimi. Öncesinde Enokun kitabını okumuş olmak ve Azra Kohen in gör beni kitabını okumuş olmak çok fayda sağladı.