Kahveyle aram ciddi, kitaplarla uzun soluklu bir ilişkimiz var. Yolda, durakta, hayatta hep bir şeyler okurum. Fazla ciddiye almadan yazdıklarımı bloga da bırakıyorum: tatkitapyol.blogspot.com
Çok güzel bir kurgu. Kitabı okurken bir yandan araştırma yaparken buldum kendimi. Öncesinde Enokun kitabını okumuş olmak ve Azra Kohen in gör beni kitabını okumuş olmak çok fayda sağladı.
İlk insanlık belirtisi işte buydu : kendimizden başka bir canın iyiliği için hayata yalvardığımızda doğuyordu insanlığımız.Belki de bu yüzden habire doğuruyorduk, kendimizden başkasını sevebilme kabiliyeti geliştirelim diye ...