Kitap çok güzel zaten aile danışmanı olan yazar , kadın ve erkek arasındaki ilişkilerde iki tarafın da bakış açılarındaki ayrımı çok güzel anlatmış. Okuyunca kendi hayatınızdan kesitler yakalayıp , gerçekten de böyleymiş demekten kendinizi alamıyorsunuz.