Göçüp gidenler koleksiyoncusu ile tanımıştım Şermin Yaşar’ı , dilini sevmiştim o yüzdendir ki bu kitabı da seveceğimi düşünüyordum,yanıltmadı . Okurken sanki tanıdığınız birinden bahsediliyormuş gibi hissettiren bazen güldüren bazen hüzünlendiren bazen düşündüren bir kitap. Birbirinden bağımsız öykülerden oluşuyor ve dili çok akıcı . Okurken dinlendiren ,sizi içine çeken kitaplardan
. Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖