Bu kitabı her bireyin okuyup gelecekte nelerle karşılaşabileceğimizin bilincinde olması gerektiğini düşünüyorum.
Her şeyin farkında olsak ta farkında değilmişcesine hareket etmek daha kolayımıza geliyor ve bazı şeyleri görmezden geliyoruz.
Ne kadar acı...
Doğal yaşamın koşullarını hiçe sayarak değil de tabiatın yaşamına göre yaşamayı öğrenmeliyiz. Bu kitabı okuyarak farkında olduğum birçok şeyin tekrar bilincine vardım. Yaşamımı tümden değiştirip yaşamamızı sağlayacağım...
"...Sonuçta sıcaklık yükseldikçe serbest kalan karbondioksit artacak, artan karbondioksit sıcaklığı yükseltecek; dağdan düşen çığ gibi sıcaklık artışı artacaktır. Dünya iklim bilimcilerinin çoğuna göre 2100 yılında sıcaklık 150°C'a hatta bazılarına göre 350 dereceye çıkacaktır."