Dlkkckavc

Dlkkckavc
@Bunebee1
"Bu hayatta ben en çok Rayiha'yi sevdim." Yüzümde buruk bir gülümseme bırakan kitap, okuduğum ilk Orhan Pamuk eseri...
Edebiyat