Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yorum yapmaya bile değeceğini düşünmüyorum ama sırf gömmek için bir şeyler yazıcam ve eminim bana bunu okutan kocam da keyiften kahkaha atacakk... O da ayrı bir deli ya neyse:|
Kitabı sevenlere saygı duyuyorum yine bir şekilde ama kurban olayım neyi sevdiler acaba merak içindeyim:d
Tamam kabul 75-400 arası akıcı ve heyecanlıydı ama o girişin zorluğu hele de son 150 sayfanın bomboş olup sonunun saçma sapan bir yere bağlanması? Hayır bariz olan olsaydı daha çok yüksek verirdim.(5)
Kalemi güzel olsa da, evren güzel olsa da hikayeyi işleyiş şekli maalesef ki eksik ve saçmaydı. Gereksiz detaylar çok çok fazlaydı. Kısaca okumaktan baygınlık geçireceğiniz, bitince ben ne okudum ya da niye okudum diyeceğiniz bir kitap. Artık okuyup okumamak size kalmış:d