Kafamdakileri gerçek anlamda aktarmanın yollarını bulamıyorum.Bazen sanki tüm dünya, tüm yaşam, her şey gelip kafama doluşuyor ve sözcükleri olmam için bağırıp feryat ediyor. ~Martin Eden/Jack London~
Var mı öyle pat diye hayale ulaşmak? Neler yaşadım, ne insanlar tanıdım. Çoğunu unutmuş olsam da unutuşun bile bir cazibesi var bence. İnsan biraz zamanın içinde süzülmeli, iyi ve kötü anıları birbirine karışıp belirsizleşmeli ve silinip gitmeli.
Ahlat Ağacı