Kitabı merak ederek okudum.Bazı kitaplar gibi süslü kelimelerle bezenmemiş ama okumanın zevki aklınızda kalıyor.Yazar hikayeyi çok güzel anlatmış. Bütün hikayedeki kahramanlar kitap bittikten sonra bile unutulmuyor.Dönemi de çok güzel anlatmış.Tavsiye edilir