Bu acıları kendi başıma çekmem aslında ona yaptığım bir iyilikti. İçimde devamlı hissettiğim acıyı ona anlatabilseydim, eminim bu acının sona ermesini benim gibi canı gönülden dilerdi.
Yarın bunun bir rüya olduğunu düşüneceğim. Seni bir kere daha gördüğüme, sana bir kere daha dokunduğuma, seninle bir kere daha konuştuğuma inanamayacağım.