“Neden üzüldün abla?”
“Korkuyorum ablacığım.”
“Neyden korkuyorsun abla?”
“Bana vereceğin cevaptan…”
“Ne soracaksın ki?”
“Eğer seni babamın yanından almasaydım hâlâ yaşıyor olur muydun Ece? Sen benim yüzümden mi öldün?
Bana gülümsedi, küçük elini uzatıp elimi tuttu.
“Seni görene kadar zaten ölüydüm abla… Beni sen yaşattın.”