Buo

Kıyamete kadar fillerin kölesi olarak yaşamak... Böylesi yaşam yaşamağa değer mi?" "Değer, yaşamak her şeye değer," dediler karıncalar. "Ölüm umutsuzluktur, oysaki en kötü yaşamda bile her gün umut güneş çiçeği gibi açar." "Dünya tatlı," dedi en yaşlı karınca. "Tuhaf karınca, tuhaf karınca," dedi sonra da. Bak, üç ayağın, sakalın, bıyığın, bir gözün, kulağın, burnun, her şeyin kopmuş, dımdızlak kalmışsın ortada, sen kendini niçin öldürmüyorsun? Yaşamak tatlı değil mi, tuhaf oğlu tuhaf karınca? Umutsuz köpek. O umutsuzluğu sana filler mi öğretti? "Ben diyorum ki," diye gürledi tuhaf karınca, "tutsaklık ölümden zordur," diyorum. Sizse bana çatıyorsunuz. Umutsuzluk bunun neresinde?" "Umutsuzluk ölmekte," dedi yaşlı karınca. "Öldüreceğimize kendimizi savaşa savaşa ölürüz."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
youtube.com/channel/UCQNwwY... Kanalımıza abone olup bizi destekleyebilir misiniz? 🙏 Teşekkürler şimdiden.
Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin Sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir.
youtube.com/channel/UCQNwwY... Farklı bakış açıları yakalayacağınız kitap yorumlarımızın olduğu kanalımıza davetlisiniz. Son videomuza göz atıp abone olursanız seviniriz. :))
Yeni videomuz yayındadır, iyi dinlemeler. Kanalımıza abone olup bize destek verir misiniz? 🙏🙂 youtu.be/r4IdDOwXGfE