MO 4000-2000 yilkarindan gunumuze gelmis yazitlarin, buyuk kitaplarla karsilastirilmasi. Kitaptaki tum ayetlerin turkcesini kontrol ettim, tam ve dogru ceviri. Ayetlerin bir iki yerde yanlis yorumlamasi mevcut fakat genel olarak kabul goruyor.
Diger kitaplarin degisiklige ugradigini dusunursek. Kuran-i Kerim en guncel hali oldugundan referans alinmasi katidir.
Okumakta faida var.
Okumak yada okumamak iste butun mesele bu.
Ben niye bu kitabi aldim, niye okudum, ne okudum... Koca bir bilinmez.
Kafka bulanimda belli. Hic bir kitabi beni sarmadi, inadina iyi bir kitabi cikar diye okumaya devam ediyorum sonuc husran...