Buse Arıkan

Buse Arıkan
@Buse_422004
Reklam
Elbette!.. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.
Sayfa 146 - Dergah
Kitap Alıntısı
Hayat budur. Hayatı şartlarla ölçmek, kıyaslarla değerlendirmek, başkalarının yaşantısına bakarak-özenerek kabul etmek, öyle olmaya çalışmak ne kadar beyhude.
Sayfa 148
"Allahım ağlamak ne güzel bir şey, ne eşsiz bir şey gözyaşı"
Sayfa 171
Kitap Alıntısı