Ne kadar buruk biten bi hayat.. Kimsenin anlamayacağını bildiği için konuşmaya mecali olmaması Raif ile ortak yanımız.. 160 sayfa ile çoğu insanın hayatına bi çok şey katması hayran bıraktı...
Yazarın dili ve açık ifadelerle anlatış tarzı çok akıcı. Kitabın konusu çok merak uyandırıyor. Hatta meraktan kitabın son sayfalarına bakarken buldum kendimi.. Ufak bi mızıkçılık yapsam da tabiki sadece bi göz gezdirdim :) Bunun dışında bu kadar sürükleyici bi kitabın sonu beklediğim aksiyonda bitmedi, daha yaratıcı bir son umuyordum.
Hepimizin öyle anları oluyor ki bazen seneler öncesine dönmek istediğimiz zamanlar... Kitabı okurken "keşke yerinde ben olsaydım" dediğim vakitler oldu lakin bazı şeyler tekrarı olmayınca daha güzel ve daha anlamlı hatalarımızın bile bir anlamı ve bize kattığı değerler var.
Sil BaştanKen Grimwood · Koridor Yayıncılık · 20108,4bin okunma