Büşra…

Büşra…
@BusraBora_
Kitap okumak, yolunu aydınlatır.
Ah beyazı en çok sende sevdiğim, Beyaz gülüm. Gelirsen eğer Düğün mü denir buna bilmem ama Benim boğazımdaki tüm özlemlerin çözüldüğü gün olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevda,senin sevdiğin bir şarkıyı dinlerken, seninle o şarkıyı dinliyor olma ihtimaline bağlanmaktır...
'Bir Elif yağmuru yağmış bir adamın yüreğine.'
Dilin sevgiyi yorumlaması güzeldir ama dile gelmeyen sevgi daha güzeldir...
"Kendi halinde olmak ne güzel şey bu kadar hal bilmezin arasında"