Büşra…

Büşra…
@BusraBora_
Kitap okumak, yolunu aydınlatır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalemi alsam elime, değdirsem kâğıda bir adını yazsam Elif diye ömrümün en güzel şiiri olur! Elif diye yazılır; cana nefes, kalbe şifa, ruha yol diye okunur...
Gözlerinden sonra her şey şiir oluyor ben zaten artık şiir yaşıyorum!...

Büşra…

, bir kitap okudu
Puan vermedi·540 syf.·
28 günde okudu
·
2025 32. kitabı
Cahit Zarifoğlu
8.9/10 · 4.965 okunma
İnsan, gittikçe daralan dünyasında neden mutsuz? Herkes artık gereğinden fazla büyüyor da onun için mi?