Büşra…

Büşra…
@BusraBora_
Kitap okumak, yolunu aydınlatır.
Uyumak istedi , belki de iyi bir rüya göreceğine inandığı için , ama uyuyamadı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hafıza,” diye yazmıştı bir köşe yazısında Celal, “bir bahçedir.”
İnsan en gerçek kabuslarını yorgunken görür!
ama ilk defa bir hayatla bir insanla karşılaşmış gibi korkuyla endişeleniyordum…
“Ama fikirlerine saygı duymasa da, bir yazarın kişiliğine saygı duymalıydı.”