Büşra…

Büşra…
@BusraBora_
Kitap okumak, yolunu aydınlatır.
Sana zorsa yanmaya razıyım. Kolaysa affı esirgeme.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama iyi ki yoklar. Yüzümü saklamayı düşünmeden durabiliyorum. Düm düz karşıma bakıyorum.
"Yine de ana'vâzın duymasam hiç uyanmam Bedenim öylesine yorgun babam öylesine ölü Ölü gibi kımıldamıyor dedem Sini belli kendi belli değil."
Ve kimsemiz olmadan oturacağız Kıyısında ayrılığın

Büşra…

, bir kitap okudu
Puan vermedi·423 syf.·
15 günde okudu
·
2025 31. kitabı
Orhan Pamuk
7.8/10 · 11,6bin okunma