Bütün insanlar kuşkusuz, korkusuz, çıkar düşünmeden, düşmanlık geçirmeden içlerinden baksalar birbirlerine..
İnsan ne olur biliyor musunuz, sıcacık bir bahar güneşinin bahtiyarlığında duyar kendisini…Bahar güneşinde bir sevinç içinde gerinir.
Herkesin ekmek bulduğu, hiç kimsenin kimse tarafından sömürülüp kul edilmediği, herkesin en azından okuryazar olduğu bir dünya olmalıydı uzaya giden dünyamız.