B

B
@Busraa4_
Bir kuşun cilvesi yoktur penceremde, islenirken dudağım.. *** Atlara adanmış bir ruh.
Özel ve Koruma Güvenlik
Mezun
Diyarbakır
24 Ekim
274 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Açar, Kan kırmızı yediverenler Ve kar yağar bir yandan, Savrulur Karacadağ, Savrulur zozan... Bak, bıyığım buz tuttu, üşüyorum da. Zemheri de uzadıkça uzadı, Seni, baharmışsın gibi düşünüyorum, Seni, Diyarbekir gibi. Nelere, nelere baskın gelmez ki Seni düşünmenin tadi... Hamravat suyu dondu, Diclede dört parmak buz, Biz kuyudan işliyoruz kaba - kacağa, Çayı kardan demliyoruz. Anam sır gibi saklar siyatiğini, "Yel" der, "Baharın geçer." Bacım, ikicanlı, ağır, Güzel kızdır, bilirsin. İlki bu, bir yandan saklı utanır Ve bir yandan korkar Ölürüm deyi. Bir can daha çoğalacağız bu kış. Bebeğim, neremde saklayım seni? Hoş gelir, safa gelir..
Aşk
Reklam
"Gönlümün kaydığı bütün dinginliklerin, ruhumu parçalayan sivri köşeleri var." Huzursuzluğun kitabı.. youtu.be/Sz2QPZCDdJs "♡..
Masumiyet bekaretini kaybetti.
Edebiyat
"...Son güz yaprakları savuruyor,bu sene kış erken inecek.Akşamları ürperiyor insan, bir hırka aranıyor, bir sıcak çay."
Kar,keman kutusunun üstünü ağır ağır kapatıyordu...
Tren,olan bitenden habersiz hasret kavuşturmaya gidiyordu.Bir acı düdük,sanki bir feryat,tipinin içinde uzadıkça uzadı...